HELG!!!

Äntligen var fredan här. Fast veckan har egentligen gått väldigt fort. Så känns det ändå skönt att det är fredag. J jobbar, men jag och barnen får väl göra det bästa av helgen. I morgon vid lunch så ska E på kalas på Mc Donald´s och sen ska vi på kalas hos I. Hon fyllde 32 i tisdag så det ska firas...hihi.. Hurra Hurra Hurra för henne.

Igår hade vi besök av G och hennes tjejer. Det är trevligt att få besök på vardagar. De kunde inte stanna så länge som man hade velat eftersom alla skulle upp idag och gå på dagis och jobb, men den lilla stunden de var hos oss var trevlig. Barnen kramas och leker fint tillsammans, men det är lite svårt för F att vara me eftersom han är så liten. Men det kommer ju bara bli bättre när han blir äldre. Det är lite trångt hemma hos oss och leka bra. Så jag hoppas att jag snart hittar ett jobb så att vi kan fixa större boende. Bland annat så att F får ett eget rum som han kan stänga in sig i...hihi...Och då vill jag fixa ett riktig tjejrum till E och ett riktigt killrum till F. Så mysigt.

Igår anmälda jag mig till att Donera Blod. Vad tänkte jag på??? Jag hatar ju sprutor, men jag får tänka att jag kan hjälpa människor som behöver blod eftersom jag tydligen har en blodgrupp som funkar till alla, men till mig själv måste jag ha samma blodgrupp. Tur att svärmor har samma blodgrupp som jag ifall att det skulle hända mig nåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0