Imorse...

... vi skulle gå till dagis så såg vi att någon hade kört ner bommen utanför huset. Hur lyckas man med det? Det måste ju ha blivit en rejäl skada på bilen. Så nu är det bara att hoppas att Mimer fixar till den snarast. Annars så kommer ju inte tex Ambulansen in på gården för att hämta folk som gjort illa sig.
Efter det åkte vi in andra vägen för att jag skulle springa upp med vagnen och ner me 1 kartong med kläder och 3 pappkassar som ska till I. Jag hoppas att det är nåt som hon kan använda på dottern.

Igår ringde E´s gamla dagis kompis mamma och frågade om hon fick ta med sig E från dagis kl. 14 idag och jag sa att det går så bra så. E har tjatat om att få åka dit. Så det blir bra för henne att få leka lite innan jag ska hämta henne för att åka vidare till I & H för att lämna kläder. Vem vet vi kanske får mat där också.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0