Jaha då var man tillbaka...

..igen efter en helg med full fart. I fredags var vi bara hemma och mös. Jag och barnen åt mat och titta på tv.

På lördag på dan var E på kalas på Mc Donald´s. När jag hämtade henne så var hon målad som en fjäril i ansiktet. Så hon var lila, vit och svart. Supersöt, men sen när vi kom till I så skulle hon tvätta bort det och då såg hon rolig ut eftersom färgen inte riktigt gick bort vid näsroten så det så ut som att hon hade sprungit in i en vägg. Sen på kvällen var det kalas för I. Hon fick ett presentkort på bio av mig. Hon ska få välja film och så fixar jag biljetter och tilltugg. Det ska bli kul att gå på bio med henne. Det var länge sen jag var på bio. I lördags var även jag och I ute på en promis efter maten. Det hade precis regnat så luften var frisk. Superskönt. Vi gick i ca 15 minuter och det räckte för att vara vår första gång. Nu ska vi ut lite oftare. Har jag bestämmt ialla fall..hihi...

I söndags var vi hemma hos fam H. Barnen lekte och hade kul. Men när vi skulle hem sen så ville inte E följa me. Jag tror att hon inte hade lekt klart. Så det blev inte så bra när vi gick. Hon sa inte ens hejdå till G. Men vad ska man göra. Så när vi kom hem så frågade jag henne varför hon gjorde så. Som vanligt så visste hon inte, men hon sa nåt med att hon tyckte att vi skulle stanna längre så att hon fick leka mera. Hon är rolig hon. Vi var där hela dan och lekte, men det räckte tydligen inte....

Idag ringde jag till Placeringstjejen för att höra efter hur det går med att få veta vilken skola E ska gå i för att G har redan fått klasslistan på vilka  W ska gå med till hösten. Men tjejen kunnde bara berätta att E ska gå på Malmabergs Skolan, men inte vilken grupp. För att hon väntade fortfarande på besked från Rektorn vilka tider som kommer att gälla. Så det är väl bara att vänta och se. Det känns så stort att hon ska börja "nollan". Jag tycker att vi nyss kom hem med henne från BB... Suck, men det är väl bara att hänga me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0