Måndag

På förmiddagen var jag upplärning på Tentatant´s tjänsten. Det är mycket att hålla reda på, men det verkar kul. Idag fick jag även skriva på pappret på nya tjänsten. Lönen stämde och jag fick vikariatet till 31/12. Det känns bra att veta vad jag ska göra hela året ut. Men nu sitter jag i Eskilstuna i deras Info disk. Och tåget hem idag går inte förrän kl. 16.52 så det blir kanske en kort sväng på stan bara för att kolla vad som finns.....

I söndags åkte jag och Mamma Nostalgihörnans Vårrally/Håkan "Svartens" Memorial Rally. Det var kul. 19 frågor som vi skulle svara på. Många bilfrågor, men det gick ganska bra ändå. Jag och Mamma åkte i Damklassen med 8 andra bilar och vi kom på tredje plats. Så så dåliga kunde vi inte ha varit...hihi.. VI fick 1 pokal (den får väl stå hos Mamma), blommor (som står hos mig) och 1 helårprenumeration på tidningen Gasoline (som pappa får läsa). Så alla blev nöjda.... Mamma och Pappa fick även 1 av 3 hederspriser i "Svartens" namn. De fick en samlarbil i plåt. Det var Håkans favvo bil och så fick de ett presentkort på Casablanca i stan. Så det var kul för dem. Sen efter Rallyt så åt vi Kyckling och Potatissallad och körsbärstomater och baguette. Då var vi alla jättehungriga och det var jättegott..hihi..

Sen hem och bada ungarna och lägga dem. De hade varit hos kusinerna hela dan så de var trötta....

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Tack för ditt tävlingsdeltagane!
Tyvärr var det inte du som vann det hemliga paketet.
Men nu har du chansen igen att vinna en liten present, och den här gången behövs ingen motivering!
Här tävlar du om du vill:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Ha en bra kväll!
Mvh Natalie B

2008-04-28 @ 18:14:25
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0