Massage

Så tokigt det blev idag. Jag hade massagetid idag kl. 8. Och innan dess hade jag bekymret att jag hade tagit på mig klänning och tyckte att det skulle kännas konstigt eftersom då måste jag ju ta av mig hel klänningen, men jag insåg att dte gjorde inte så mycket. Jag har ju strumbyxor och får även en handduk över rumpan så det skulle nog gå bra. Så jag gick iväg för att få min massage. När jag kom fram var dörren stängd och det så mörkt ut i rummet  ( man såg det genom dörren) Så jag ringde för att kolla så att jag verkligen var på rätt plats och det var jag så jag stod där till 8.15 och väntade, men då gick jag tillbaka och mailade till företaget som har massagen. Det visade sig att tjejen som skulle massera mig mig var magsjuk. Så jag bokade om tiden till nästa vecka istället och hoppas att det funkar då...

Inatt så ville inte F somna efter att han fått sin Välling så han fick sova hos mig bara för att jag skulle få sova själv. Och efter ett tag kom E också så vi sov allihopa i våran säng. E vid fötterna och F lite överallt, men när jag vakna i morse så låg F bredvid E. Det såg så gulligt ut. Där skulle man ha varit me med Kameran.

Idag är det Tacos hos Mamma och Pappa. Det ska bli supergott. E och F gillar ju att äta det och få pyssla lite själv. Och sen blir det nog Så ska det låta hos Mamma innan vi åker hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0