Suck

Jag måste ju ha världens sämsta minne. Här har E dans varje tisdag sen i Januari och idag glömmer jag hennes dansväska hemma. Så nu får jag hoppas att J hinner åka med väskan till mig innan han drar till jobbet. Suck. Är det nån som  vet nåt bra piller som jag kan ta för att få tillbaka min hjärna??????
Känner mig riktigt gammal när hjärnan inte fungerar.

Imorse när F vaknade (5.09) så tänkte jag för mig själv att det är alldeles för tidigt för att vakna och ute var det alldeles grått. Men han somnade om efter att ha fått en flaska välling. Och även jag somnade om. Under den timmen jag sov så drömde jag att jag var SUPER förbannad på B på jobbet. Jag vaknade av att jag hade ont i magen för att jag var så arg. Suck... Men när jag sedan vakna ordentligt vid 6.30 så sken solen och allt var som bortblåst. Och det kändes betydligt lättare att kliva upp. Och jag har ingen aning om varför jag var arg på B. För att när jag skulle berätta det för chefen i drömmen så ringde naturligtvis klockan. Hade varit kul att få veta varför jag var så arg...

Kommentarer
Postat av: Bella

Du är inte arg fortfarande va?

Vågar knappt gå till jobbet nå mer... :-(

2008-04-16 @ 08:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0