Tisdag

Det blev inget röj i sovrummet/förråd i helgen förutom att jag bar ner 4 kartonger med julsaker till källaren och körde över 3 kartonger med kläder till Syrran och imorgon ska jag köra över 1 kartong och 3 pappkassar med kläder i I. Så jag börjar se ljuset i tunneln. Sen har J börjat rensa bredvid sin säng så nu kan man stå där utan att behöva stå på saker. Nu är det bara resten kvar. Många kassar med kläder som ska in i olika kartonger. Så det kanske vi kan lösa i helgen när J är ledig. Han jobbar hela vecka för att han har byt pass med en kollega. Han behövde vara ledig onsdag och torsdag så då tog J dem och blev ledig lördag och söndag istället.

Så imorgon har jag bjudit in mig och ungarna till I.. och på fredag ska vi till mamma och pappa och äta lite tacos. Det är mysigt att åka till mamma och pappa och äta mat där.

Idag är det åter dags igen för E´s dans. Och som tur är så kommer Mamma dit och ska kolla på henne så får man lite hjälp med sonen som tycker att det är jättetråkigt att sitta och titta på syrran när hon dansar. Så efter att vi har fikat så har mamma tagit med sig lite papper och pennor så att han får rita lite. Sen får man väl muta honom med lite russin. Det brukar gå bra när mamma är me. Annars så hade jag tänkt att ta en promis till Friskis och Svettis och höra efter hur jag gör för att köpa ett kort där. Nu ska det börjas att träna. Jag måste gå ner några kilo till bröllopet så att klänningen jag har köpt ser bättre ut när jag har den. Jag ser bra ut i den nu också, men det skulle bli ännu snyggare med några kilo mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0