Torsdag igen...

Nej nu är jag inte arg längre Bella. Mina inre konflikter har nog löst sig av sig själv...hihi..Men det hade varit kul att få veta varför jag var så arg, men men det är väl bara att gilla läget och gå vidare...
Nästa gång jag blir arg på dig i sömnen så ska jag försöka att ta reda på varför..hihi...

Nu har jag blivit erbjuden att vara tentasamordnare på jobbet. Ett helt nytt jobb för mig (vikariat) men det ska bli kul. Det känns spännande. Men jag har sagt att jag tar det bara om jag får prova mig fram och skulle det inte fungera så gör det inte det. Men jag känner att jag måste få prova ialla fall. Vem vet jag kanske fåt lite mera i lön också.. Det är aldrig fel..

Nu har jag kommit igång med att vara ute på promenad också. Ingela och jag har varit ute 2 gånger och det går riktigt bra. Första gången var vi ute i ca 15 minuter och igår var vi ute i ca 25 minuter. Så vi ökar lite eftersom så att vi båda ska tycka att det är kul.

J rasar just nu i vikt och jag skulle gärna vilja veta hur han gör. Vi ska ju äta samma mat, men varför går då inte jag ner... Det tåls att undersökas... Jag vill ju inte längre se ut så här. Måste ta tag i detta och gå ner till Friskis och Svettis och skaffa mig ett kort och mera promisar. Imorgon ska jag ut med P och gå en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0