torsdag

Idag var mamma, syrran och E hit för att äta lunch. Det var gott. Jag åt pasta med skaldjur och curry och de andra åt pannkakor m grädde och sylt. Sen var det gosdags med lilltjejen. Eftersom jag var klar först så tog jag henne. De luktar så gott. Och jag känner att jag klarar mig på det och behöver inga fler barn än de 2 vildbusarna jag har.

Igår var E först hos Alva och lekte och hade kul. Så vi hoppas att de blir fler gånger, men det tror jag nog att det blir. Sen var vi till I & H och lämna kläderna och fick mat. Köttbullar och potatis och brunsås. Deras dotter mådde nog inte så bra igår. Inget dög. Så när klockan var 18.30 åkte hon i säng och somna på 2 röda och hade tydligen sovit hela natten. Så det var nog nåt som inte var så bra igår. Jag håller tummarna att hon är bättre till helgen för att jag tänkte åka dit medans J sover. Och är det fint väder ute är det ju roligare att kunna vara ute med alla barnen. Så vi får se vad som händer då. Sen får vi se vad vi hittar på på kvällen. Jag skulle behöva tvätta, men.....

På söndag ska vi på T & E´s kalas. T fyllde 29 den 1/4 och E fyller 6 månader idag. Gud så fort tiden går. Jag tyckte nyss att Mamma ringde och sa att hon var ute och nu är hon 6 månader. Men så är det ju med min E också och hon är 6 år... Suck...

Kommentarer
Postat av: Bella

Gud vad härligt med små underverk!!!

2008-04-03 @ 13:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0