Upplärning på nytt jobb

Nu sitter jag och försöker lära mig mitt nya jobb. Det är mycket att hålla reda på, men jag tror att det kan vara rätt kul och rätt så stressigt ibland. Men jag har sagt att jag ska prova ialla fall. Funkar det inte så vet jag och chefen det, men då har jag provat ialla fall. Och jag tror att jag skulle ångra mig efteråt om jag inte ens provade. Så från och med den 5/5 ska sitta i eget rum. Då hoppas jag att jag hinner blogga....

Idag är det strålande väder ute. Nu skulle man har varit ledig med barnen och varit på Djäkneberget och lekt i lekparken. Så jag hoppas att det är lika fint i helgen när J ska byta däck på bilarna så att jag och barnen kan vara ute och även på söndag när jag och Mamma ska åka Nostalgihörnans Rally. Det ska bli kul.

Idag ska vi hem till mamma och äta Lasagnette. Det ska bli gott. Igår orkade vi inte laga mat så det blev att vi delade på en Familjepizza och satt ute på Balkongen för första gången i år. Supermysigt. F hade svårt att sitta stilla eftersom det åkte Bilar utanför i princip hela tiden..hihi.. Vilken söting.
Jag har fått köpa kläder efter en på jobbet´s barn. Jag och J kollade igenom den lite snabbt igår och det var bra grejer. Det vi hittade som vi båda tyckte var häftigt var att det låg med en Stålmannen Pyjamas. F kommer ju att bli supertuff i den....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0