Valborgsmässoafton

Ska  i år firas i Skultuna. Det ska bli spännande och se hur de gör...Sen ska vi även grilla kött och äta efterrätt.... Mums.. Idag slutar vi redan kl. 14.30. Supernice och just nu är solen framme så jag hoppas att det blir bättre väder till kvällen och så hoppas jag även att det blir fint i helgen när jag är ledig med barnen. Jag har tagit ledigt på fredag och då tänkte jag om det är fint väder åka in till Lisbeth och kanske gå på Skansen med henne och hennes dotter och hennes barnbarn. Så nu vill jag ha fint väder...

Idag har jag nästan mitt nya jobba alldeles själv fast jag inte ens har börjat, men det var bra att M var utanför i Infodisken så att jag kunde gå till henne om jag körde fast. Det kändes bra......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0