Helgen....

...ojojoj.. Undra om jag verkligen vet vad jag har gett mig in på i helgen. I helgen ska vi ha Viktor och Ida hos oss. I och H ska på kryssning. De åker idag och kommer hem på söndag... 2 dagar.. Men det ska nog gå bra. Vi får hoppas att det är fint väder imorgon så att de stora barnen kan vara ute och leka och så kan de små vara inne med oss en stund och sen kan vi gå ut allihopa. Kanske gå till stora lekparken eller åka iväg nånstans. Då får vi i och för sig åka 2 bilar, men det går nog bra. Sen på söndag ska J jobba dag för första gången på säkert 5 år. Så vi får se hur det går för honom på jobbet och för mig själv med alla ungar. Fördelen är ju att jag får in alla ungar i samma bil. Så jag tänkte att jag kanske ska åka iväg en sväng med dem.. Vi får se..Det löser sig säkert till det bästa.

Kommentarer
Postat av: catrin

Det går säkert galant! Kul med lite liv och rörelse =)

2008-08-29 @ 10:06:11
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: jenny

Håller me dig. Jag återkommer på måndag hur det gick..hihi...

2008-08-29 @ 16:10:40
URL: http://linksys.blogg.se/
Postat av: Ingela

Är sååå tacksam för att du/ni var sååå gulliga att ni ville ha barnen ler TACK!!

2008-08-31 @ 21:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0