Jag ska bli student.

På tisdag drar min tyska kurs igång på Högskolan. Så nu är jag Högskolestudent...hihi.. Så konstigt det låter. Jag som har sagt att jag aldrig mera ska plugga.. Men det känns bra och jag hoppas att jag klarar kursen. Jag tycker själv att jag borde det, men sen vet man inte vad läraren tycker...

Fast jag missar uppropet och första tillfället, men det ordnade jag ändå så jag är registrerad så jag fick behålla min plats. Det är bra att man känner sekretaren på den akademin..hihi... Så nu blir det till att plugga så att jag får bra betyg... Det ska gå. Andra klarar det fast de jobbar och har barn. Jag får helt enkelt bli hård mot mig själv att inte bara titta på tv när barnen sover utan plugga också....Just nu känner jag mig superpeppad... Vi får se hur det blir med det...

Jag student.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0