Solen...

..är äntligen framme igen. Det är helt underbart att titta ut. Tur att man sitter så att man kan titta ut. Igår beställde jag böcker på nätet till min Tyska kurs som jag ska börja på måndag me. Det ska bli spännande, kul, Lite skrämmande att lilla jag ska börja plugga på Högskolan. Men det ska nog gå bra. F är fortfarande hemma från dagis. Han blev hemskickad i måndags för att det rann ur näsan, ögonen och ur rumpan på han. Rumpan är bättre och ögonen rinner inte heller längre, men näsan rinner. Men det är ju den tiden på året så det är väl inte så konstigt tycker jag. Så imorgon får han gå igen. Idag har E fotografering på skolan. Hennes första på skolan. Hon fick på sig mörkblåa jeans, svart-vit randig t-shirt och en svart munktröja. Och till det hade hon 2 toffsar. Hon var supersöt tyckte jag, men även tuff. Så nu är det bara att vänta på korten och se hur det blev. Jag hoppas att fröknarna kollar barnen innan de tar kort så att de ser bra ut....men jag älskar henne ialla fall och kommer även i år att sätta upp hennes kort på väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0