Ajaj...

sån dag är det idag. Efter att ha varit på massage så har jag fått ont i ryggen. Vet inte riktigt hur jag ska sitta och stå är inte bra med dessa skor som jag har på mig idag. Suck hur ska jag då orka sitta i bilen till Timrå, men det är väl bara att bita ihop och titta på allt som glider förbi utanför fönstret.

Igår lärde sig sonen att klättra ur spjälsängen. Inte så kul när klockan var närmare 12.. Så han fick lägga sig hos mig och jag tror att sista gången jag tittade på klockan då var hon nästan 1.30. Inte mycket till sömn i natt alltså.. Men det är ju som vanligt när jag ska göra nåt dagen efter.

Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas att begravningen gick bra och att allt är under kontroll.

// Bella

2008-02-08 @ 15:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0