Äntligen fredag..

Så skönt med fredag och solen skinner. Hoppas att vädret håller sig så här hela helgen.
Igår och idag har jag varit i inofrmationsdisken på jobbet. Jag försöker att lära mig den. Så att man kan hjälpa till om det behövs. Men det är massor att lära sig. Just nu känns det som att man kommit till toppen av isberget och att det finns massor under att lära sig, men samtidigt är det kul att lära sig nya saker. Lite mera tid så ska nog detta lösa sig. Man är väl förhoppnigvis aldrig själv här ute i början ialla fall. Det är tur att man har trevliga arbetskamrater som vill visa mig och låta mig ställa mina dumma frågor..;o)
För att nu täker jag ställa alla frågor jag kan komma på så att jag slipper få sluta på detta jobb. Eftersom jag frågade för lite på ett annat jag jobb jag hade så fick jag sluta så det tänker jag inte vara med om igen.....

Men det är ju fredag så det är kjol/klänning på jobbet. Sen är det lite myspys hemma. Jag hoppas på god mat av mannen min.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0