Intresse anmälan

på en ny lägenhet blev det idag. Det är en Fyra på 82 kvm. i och för sig på 3:e våningen, men samtidigt så är jag van vid det nu och då får jag min dagliga motion. Jag hoppas verkligen att vi får den så att sonen får eget rum. Han börjar ju också få mycket leksaker och behöver ett eget rum. Och dottern vill ju vara på sitt rum och leka med sina leksaker och kompisar och då får han inte alltid vara med. Så det vore toppen med en flytt.
Och mannen min sa att det är helt ok att jag anmäler intresse. Så nu är det bara att hålla tummarna.

Imorgon är det Alla hjärtans dag och som vanligt jobbar mannen. Men jag hoppas att vi kan fira lite på fredag istället. Eller kanske på lördag när vi först ska på Pizza Hut och äta och sedan gå på Melodifestivalen med dottern. Supermysig kväll. Bara vi e. Det behöver hon ibland. Sonen ska vara hos Mormor och Morfar och få bli ompysslad själv. Sen på söndag är de kalas för mannen och sonen. Jag gillar när det är kalas inte bara mitt eget utan andra i min familj också eftersom vi får besök då. Det är inte ofta eftersom vi har så litet hemma. Så det vore bra med en flytt nu...hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0