Måndag igen

Då var det måndag igen och jobbet fortsätter sin lugna gång. Fortfarande kvar i Info disken.

Helgen var helt underbar. I fredags när jag kom hem med barnen hade mannen fixat egen Kina mat. Supergott. Hjärnspikar. Jag glömde matlådan i frysen... Suck. Jaja jag får ta den imorgon. På kvällen mös vi till i soffan. Jag, dottern och mannen . Vi titta på Let´s Dance och åt Choklad. Tyckte inte att det var rätt par som åkte ut, men så är det i tävlingar. Vi hann även tvätt lite.. Jippi.

På lördan tvättade vi igen på morgonen och sedan var det dags att åka och lämna sonen hos Mormor och Morfar. Han vinkde så glatt när vi åkte så det var kul att se. Han fick åka till sin kusin, moster och sin morbror. Det gillar han.
På kvällen var jag, dottern och mannen på Pizza Hut för att äta innan vi gick till Melodifestivalen. Och jag hade tänkt mig att vi skulle äta Vitlöksbröd, ta pizzan till bordet och sedan äta efterrätt,men det var buffe och så då tog vi det. Vi var klara på 45 minuter. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig, men det var mysigt ändå.
Sen bar det iväg till Melodifestivalen. Vi fick skjuts dit av min svåger. Hela kvällen var underbar. Dottern trivdes jättemycket. Stod på stolen och vifta med flaggan och försökte att sjönga med så gott det gick. Hon tyckte att rätt låtar gick vidare. Vi åkte buss hem.

På söndan var det dags för Kalas för sonen och mannen. Vi hade som tur var delat upp gästerna på släkt och kompisar. Först kom släkten och fira dem och sen kom vännerna. Vi fikade "cars" tårta för sonens skull och "motorcykel" tårta för mannen. Supergoda med maräng och banan.
Sonen fick många bilar och mycket "cars" grejer så det känns skull.
Efter fikat så blev det Pizzerian som vanligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0