Nervös

Nu blev jag lite nervös.. En gammal klasskompis från Österrike ringde mig och berättade att hon var i Stockholm i helgen och undrade om jag ville komma in och fika med henne och prata lite skit. Prata på tyska.. Hjälp.. Hur var det nu man sa. "Hej, Jag mår bra?".. Vill gärna träffa henne igen. Har inte sett henne sen slutet av 80-talet. Så det vore kul. Jag måste få tag på svärmor och höra om hon kan ta barnen en stund på söndag.
Jag har försökt att ringa henne hemma, men hon var inte hemma. Så jag får försöka lite senare.

Jag är alldeles skakig om händerna....

Kommentarer
Postat av: Bella

Det kommer gå så bra gumman...
Tänk vad spännande...
jag kan vara barnvakt :-)

2008-02-20 @ 15:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0