Tillbaka igen

till jobbet.
Kändes lite tungt att vakna till väckarklockan idag, men när jag väl satt mig upp så gick det betydligt bättre. Dottern bråkade som vanligt när hon skulle klä på sig, men till slut så kom vi iväg till dagis. Idag ska hon och de dagiskompisar som ska börja i 6-årsverksamheten till hösten till Skolan och titta. De ska få äta i matsalen, ha gympa i gympa salen. Så idag skulle hon ha med sig en ryggsäck med gympkläder. Usch så stor hon blev... Men det är väl så det ska kännas.

Den här veckan blir det inte mycke jobbande på jobbet eftersom jag ska åka till Timrå imorgon kl. 15 och sedan vara ledig torsdag och fredag för begravningen. Hade ju hellre varit ledig för nåt annat, men så är det inte nu.

I dag fick vi VLT som vi ska ha nu i 3 veckor av min kära Mamma. Det är trevligt att ha den hemma. Jag gillar att sitta på morgonen och läsa om allt som har hänt och det som är bäst med hela tidningen det är ju Familjesidorna. Hoppas att vi fortsätta att ha den.

Kommentarer
Postat av: Bella

Så där ja...nu är det din tur!!
7 smaskiga saker tack!!! hehehe

2008-02-05 @ 11:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0