Tisdag...

Hur ska denna tisdag bli?
Trött är jag redan, men jag hoppas att det blir bättre till eftermiddagen.

Jag håller alla tummar och tår att Emma och hennes kille kommer iväg till Thailand idag. De har varit magsjuka, men nu hade de inte varit på toa på hela natten så det går åt rätt håll. De ska inte åka förrän i natt så de har ett tag kvar innan de måste åka till Arlanda. Mannens favorit ställe. Han brukar kalla det för sitt andra hem.

En kompis till mig krockade med en helg i natt. Han klarade sig bra, men blev chockad. Bilen gick det sämre med. Och han hade precis besiktat den och byt framruta. Det var väl det som var komiskt med det hela. Så man tycker att Suraleden borde få lysen längs den tråkiga vägen så att man slipper sånt, men det är väl för dyrt....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hoppas du menade en älg? För en helg måste vara svårt att krocka med ;)
Men skönt att det gick bra för honom iallafall! =)

2008-02-26 @ 10:43:38
URL: http://klingkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0