Fredag..

Härliga fredag. Sista dagen på denna arbetsvecka.. 2 dagar ledigt.. Så skönt.

Idag ska jag och barnen hem till en kompis och hennes familj och äta mat. Mina barn och hennes barn går sååå otroligt bra ihop. Det är så kul att titta på dem. På våra minsta skiljer det bara 2 månader.

Idag till lunch blir det mat från Spicy Hot. Mums. Det var länge sen vi åt därifån.

Imorgon är det 30-årsfest. Har fixat så att barnen är hos Mamma och Pappa. Så då ska det ätas, drickas och dansas hela natten lång. Är så upplagd för det. Känner riktigt hur benen och kroppen bara vill dansa loss. Hoppas att det kommer många som jag känner....
Mitt stora bekymmer nu är bara att bestämma vad jag ska ha på mig. Samma sak varje gång jag ska ut. Tycker att jag egenltigen inte har något att sätta på mig, men det brukar lösa sig till slut. Jag har en tunika av en kompis och den var så pass lång att jag skulle kunna ha den som klänning och svarta tjocka strumpbyxor till. Jag får helt enkelt mannekänga för mannen imorgon så får han hjälpa mig och bestämma. Annars så blir det väl en kort grön kjol och nåt kul upptill. Undra om man kanske hittar nåt på rean på stan imorgon....

Ha en trevlig helg allihopa och ge varandra mycket kärlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0