Hejsan svejsan

Då var man tillbaka igen på bloggen.

Idag börjar Ewelinas efterlängtade dans igen. Hon har dansat runt hela julhelgen och sagt att hon ska dansa tills hon inte kan dansa mera. Hennes dröm är att få åka runt och tävla i dans. Så det får man väl ställa upp på sen. Hon har  dansat på uppvisningar och så har vi filmat det. Och de filmerna älskar hon. Hon dansar med de stora tjejerna och det går riktigt bra för henne. Det är jättekul att titta på henne och tänka på at hon faktiskt är 6 år gammal och ska börja i Förskole klass till hösten. Det känns som att det har gått alldeles för fort med henne. Jag hinner inte riktigt me. Men det är väl bara att gilla läget och försöka att hänga med.

Som en kompis till mig hennes dotter fyllde 14 förra veckan och jag minns henne fortfarande som den lilla tjejen som sprang runt och lekte, men men hon hade ialla fall över några tjejer i fredags och åt pizza. De sitter vid köksbordet och mamman står i köket och fixar lite. Då säger en av tjejerna att nu har du ett år kvar tills du blir byxmyndig. Kompis höll på att sätta i halsen, men samtidigt så stämde det ju. Gud så fort tiden går. Om 9 år så är jag där också med min dotter... Hej och Hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0