Hihi..

..så kul det såg ut på dansen igår. 29 små tjejer som sprang runt och dansade och hoppade. Tur att Mamma och Syrran var med så att jag fick lite hjälp med Felix. Han har ju inte riktigt ro att sitta i 45 minuter och titta på Ewelina.

Inatt så vaknade först Felix vid 23 tiden och skulle ha välling och ville inte somna om i sin säng så han fick somna om hos mig. Efter att han somna gar jag tillbaka honom till sin säng. Efter några timmar så kommer Ewelina, men då orkar jag inte bry mig utan hon bara kryper ner i sängen och somnar om. Och herregud vad svårt det var att få upp henne sen när vi skulle åka till dagis. Jag tror att jag höll på nästan i 30 minuter. Så ikväll är det hon som går och lägger sig redan kl. 19. Direkt efter Bolibompa.

Jag sitter nu bara väntar på att Force Technology ska ringa och ge mig ett besked. Att vänta på svar är inte min starka sida, men det är väl bara att gilla läget. Nu har jag läst för mycket på lillasparvens blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0