Trist

Det blev ingen fika med kompisen i måndags. Hon fick lov att jobba över, men det kommer fler dagar som vi kan fika på. Så nån gång borde vi få till det...Så är det när man jobbar heltid båda två och har småbarn hemma.

Nu är det bara några timmar kvar till min massage. Jag riktigt längtar. Fast jag fryser redan hur ska det då gå efter massagen när jag blir superfrysen. Jag har bara youghurt med mig idag, men jag tror att jag går till restaurangen och köper mig varm mat så att jag får upp värmen i kroppen.

Igår var jag och Bella och kolla vårt Kolestrol värde. Vi hade bra båda två, men mitt blod ville inte rinna till som det ska göra. Det var pga att jag så kalla händer. Vilket jag alltid har tycker jag. Det är väl nåt jag har ärvt av min mamma eftersom hon är likadan...

Ikväll ska jag på Tupperware utförsäljning. Det är en kompis till mig som ska sluta och nu ska hon sälja ut de hon inte behöver själv. Jag ska nog inte handla nåt, men det är kul att titta och slippa vara hemma när karln inte är hemma. Samma kompis med sin familj ska komma till oss på fredag och äta gott och titta på tv och titta på kläder efter dottern till sin dotter. Jag hoppas att hon hittar massor som hon vill ha så att jag blir av med det och kanske får ordning i mitt sovrum någon gång. Just nu är det mera ett förråd än ett sovrum. Jag skulle vilja göra om hemma, men det lite svårt eftersom vi inte har plats att flytta runt...Så jag får vänta tills att vi flyttar till större. Vilket jag hoppas händer snart. Allt jag beger är ett rum till sonen så att jag får in hans leksaker där istället för att ha dem i vardagsrummet. Det är väl inte för mycket begärt eller....;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0