Tillbaka i verkligheten igen..

.. då var man åter i verkligheten igen. Efter att ha haft 2 underbara veckor med semester och 1 vecka med att flytta så är man tillbaka igen. Idag sitter jag i Infodisken i Eskilstuna, men resten av vecka så fattade jag osm att jag ska vara i Västerås och fia välkomstbreven med de andra som är kvar på jobbet. Så vi får se om jag kommer tillbaka till Eskilstuna nåt mera denna vecka.

Flytten har gått rätt så bra måste jag säga. Vi har fått över alla grejer så vi har sovit där och ätit mat där. Nu är det bara det roliga kvar med att packa upp alla kartonger. Herregud vad kartonger vi har... Suck... Men det ska nog lösa sig. Jag har även varit duktig och rensat ut det som inte behövs längre just nu. Packat kartonger med det som ska säljas på loppis. Jag är sååå duktig..hihi... Jag har även rensat i barnens rum. Kläder och leksaker. I tisdags var M här i Västerås och på eftermiddagen hjälpte hon E att plocka in sina kläder i gaderoben. Och så har fam K varit hos oss och hjälpt till.

Vi var hos fam K i lördags och rev ner spaljen i hallen. Det blev riktigt bra. Och även förrådet under trappen är borta. Vilken hall de fick. Så idag ska vi dit igen och fortsätta. Sen ska J hjälpa dem med att sätta upp tapeter också. Det kommer att bli så snyggt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0