Veckan

har bara sprungit iväg. Jag tyckte nyss att jag började jobba igen efter semestern och nu har första veckan redan gått.
Måndag, tisdag och halva onsdan var jag i Eskilstuna och jobba i infodisken. Det hände inte så mycket, men några frågor på telefonen och några i disken så dagarna gick. På onsdag efter lunch fick jag etiketterna till Välkomstbreven så jag tog första tåget hem till Västerås för att börja sätta på dem på alla välkomstbrev som jag hade packat. Till min hjäp hade jag Fia, Bella, Max och Linn. Max och Linn blev nästan klara med alla välkomstbreven under onsdagen. Så det gick med en himla fart. Så skönt det kändes när första lasset gick ut på onsdan. Bra jobbat Max och Linn.

Så idag var återigen i Eskilstuna. Dan har gått den också idag. Så nu är det äntligen helg igen och imorgon ska vi fira Mamma. Mumsigt med grillspett me massa gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0