Då var kalaset...

...avklarat. Jag fick 2 presentkort till Style. Så nu ska det klippas...hihi.. Sen fick jag 1 trisslott vilken jag vann 50 kronor på så det är bara att byta ut det mot 2 nya lotter.. Måste ju prova ialla fall och vinna en större summa..Jag fick örhängen och matchande halsband. Superfint. Det är sånt man kan använda till fest, men även till vardags. Sen fick jag 1 bukett med tulpaner, 1 orkide och 1 orange blomma. Som jag just nu inte kommer ihåg vad den heter, men fin var den.

Så när vi skulle fika med kompisarna så satt vi och vänta på en familj från Sura. Frun i den familjen har kännt mig jättelänge och fick reda på redan för 2 veckor sen att vi skulle ha kalas igår och jag hade även skickat ett SMS till dem i veckan som var, men när jag ringde dem för att kolla var de var någonstans så var de hemma och hade fått för sig att det var nu till helgen som jag ska ha mitt kalas. Så vi bestämmde att de skulle komma imorgon istället på min riktiga födelsedag. Så kan det gå.
På kvällen var det som vanligt dags för Pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0