Det blev inget bad

i torsdag. F ramlade på dagis och slog i pannan. Dagis fröken ringde och berättade detta och sa att det inte ville sluta blöda och att hon tyckte att vi skulle åka till Vårdcentralen och se efter om det  behövs att sy. Så J åkte till dagis för att hämta honom och åkte direkt till Vårdcentralen för att de hade sagt när jag ringde till dem. Så när de kom dit så plåstrade om honom och undrade om han hade tagit stelkramsspruta.. Inte en aning sa J så han fick komma tillbaka med F idag istället, men när jag tittade i hans bok så har fått den 3 gånger fast tillsammans med andra sprutor så vi får se vad de säger idag när de ska dit igen.

Så i torsdag åkte vi en sväng till Hälla Fackhandel istället för att kolla på en klänning som Mamma hade sett på lunchen. Den var helt underbar. Den var mocka färgad med mockafärgad brodyr på ena sidan. Man kan ha den med tunna band eller utan. Det kommer att bli så bra. J ska titta efter en slips som matchar min klänning. J köpte den till mig på DM mode. Egentligen var det en som jobbar på DM mode som skulle köpa den för att hon skulle på bröllop i sommar... Men en annan som jobbar där fixade en ny klänning från Butiken på stan så jag fick med mig klänningen på en gång. Vilken service. 
 Sen gick vi in på Dressman där J köpte 2 par jeans. Har inte sett honom i Jeans sen 1999. Så det känns kul för hans skull. Han köpte även 1 luvtröja. Supersnygg. Och underkläder. Så nu har han kläder så att det räcker. Han hade på sig ett par av byxorna och luvtröjan på Påskmiddagen i går hos Mamma. Han var så snygg.

Påskmiddagen igår hos Mamma och Pappa var supermysig. Det började med att Barnen letade Påskägg. Mamma hade gjort en skattjakt. Och det gillade E. F var inte så intresserad och kusinen låg och sov... Men nästa år lär det vara 3 som springer runt och ska leta påskägg.

Resten av helgen har vi tillbringat på Bäckby hos Fam K. Det var supertrevligt även om de hade huset fullt med 1 familj till som har fått vattenskada i huset, men som de brukar säga. Finns det hjärterum så finns det skjärterum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0