En skön helg.

I fredags var After Work. Vi hade superkul. Vi fick stå och äta Tacosen, men det gick bra ändå. Jag tyckte att bandet var superbra och vi dansade och hade kul. Jag åkte hem så att jag var hemma kl. 21.30 och det kändes helt ok för min del att åka då.
I Lördags så hade vi planerat att vara ute mycket och ha Picknick, men det var ju så dåligt väder så vi var hemma hela dan. Jag och frun åkte runt och titta på cyklar till våra stora barn. På kvällen titta vi på Melodifestivalen och drack ett varsitt glas vitt vin.
I söndags så var vi till Busborgen och lekte. Vi föräldrar var nog lika svettiga och trötta som barnen var när vi kom därifrån, men det var kul.

Hela denna vecka ska vi bo ute i Sura. Det ska bli skönt att bo i hus ett tag och att få tvätta ikapp lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0