Eskilstuna

Då sitter man själv i Infodisken i Eskilstuna. Min kollega (chefen) kom på att han hade en läkartid så han åkte dit. Det känns helt ok att han åkte. Man måste ju gå till läkarn om det behövs och jag har ju tjejerna i korridoren om det skulle behövas hjälp. Så det är väl bara att köra på och hoppas på det bästa...hihi.. Jag som hade tänkt att jag kanske kan gå redan 15.40 så att jag hinner me 15.52 tåget, men jag får väl strossa runt i Eskilstuna ett tag innan tåget går hem 16.52. Undra hur jag hittar till stadskärnan i Eskilstuna??? Jag får fråga tjejerna här så att jag får nåt kul att titta på innan jag måste sätta mig på tåget igen.

Idag är det Våffeldagen. Så då gäller det att äta våfflor. J skulle fixa det. Lite grädde och lite sylt så ska nog detta bli bra. Barnen gillar ju våfflor så då äter de bra. Sen hoppas jag att F sover hela natten igen. Han sov 2 nätter fint i helgen och så natten tills idag så vaknade han igen. Men enligt J så fick han en flaska Välling och somnade snällt om igen. Så ska det vara...

Nu kommer en av mina arbetskamrater och sa att jag kunde ta 15.52 tåget ialla fall så tar hon sista tiden i infodisken. Toppen tänkte jag så kan jag få hämtning av J vid stationen. Så slipper jag ta bussen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0