Eskilstuna

Då blev man skickad till Eskilstuna idag. Det var en dem som jobbar i Infodisken som var hemma med sjuka barn så då var det bara att sätta sig i bilen och åka över. Man måste ju hjälpas åt på jobbet. Nästa gång kanske vi behöver hjälp.....Det är kul att åka hit eftersom alla är så glada att jag kommer och positivt inställda. Så jag gillar att åka hit och även att få byta miljö ibland. Det blev lite stressigt i huvudet imorse när Chefen ringde och sa att jag skulle hit. Det var bara att snabbt stänga ner alla program som jag hade hunnit öppna och sätta sig i bilen och inse att jag måste åka och tanka min bil och sen komma på hur tar jag mig fram till Högskolan via bilen jag hur hittentills bara åkt tåg hit och då var det lätt att hitta hit. Så J fick guida mig via telefon, men när jag väl kom in i Eskilstuna så kände jag igen mig eftersom det är den vägen vi har åkt till Vattenpalatset i Eskilstuna. Så då var det enkelt. Men samtidigt så kändes det bra att ha J i luren för att verkligen vara säker på att jag kommer rätt. Tack!!!

Så är det bara och vänta och se hur länge jag ska vara här. Jag har ring till I och förvarnat henne om att hon kanske får hämta mina barn på dagis eftersom jag är här, men hon sa att hon kanske skulle hämta dem ialla fall.
Tack för det I...

Igår var jag på Städparty. Det var mycket att se och hon som demade sa att man bara använder kallt vatten. Jo tjena tänkte jag, men när hon visade på P´s diskbänk ( som hon hade kladdad ner med smör) så insåg jag och alla andra som var där att det verkligen funkade. Och sen hade hon ett städredskap som kallades för svärdet. Så var långt och smallt så att man kan städa uppe på fläkten. Och böja den som man vill så att man kan städa uppe på bokhyllan tex. Så om P har köpt den ska jag höra med henne om jag får låna den och visa den för J så kanske vi kan köpa en sån själv sen. Den verkar himla smart. Allt fastnar i den och man kan ha folk sittandes under utan att det hamnar damm på dem. Smidigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0