FREDAG....

Igen så skönt. Idag ska jag åka och klippa mig. Det behövs verkligen och idag ska det bli uppklippt till axlarna. Nu är jag så trött på att det bara hänger. Mera volym hoppas jag på då också. Det ska bli så skönt att bli ompysslad ett tag.

Idag ringde jag på annons om en 20 tums cykel. Den fanns kvar så att vi ska åka och titta på den imorgon förmiddag. Den cykeln hon har idag är alldeles för liten. Så hon ser superrolig ut i den...hihi.. Så jag hoppas att den funkar för henne att cykla på. Den cykeln vi ska titta på imorgon är i och för sig röd så jag hoppas att hon blir nöjd med den så får hon välja färg på nästa cykel istället.  

Idag ska mannen laga mat åt familjen och han börja spåna om Oxfilé så vi får se hur detta slutar. Jag blir nöjd bara det är en köttbit, strips och sås. Skulle även vara gott med en sallad till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0