Hurra...

...för mig själv på födelsedagen som mannen i mitt liv har glömt bort att gratta mig på. Jag hoppas verkligen att han gör det ikväll istället.
På jobbet har flera grattat mig och några har även sjungit. Pinsamt.. men det var bara att gilla läget... Jag bjöd på chokladtårta som jag snabbt köpte på Ica Maxi i morse. Jag bakade igår som jag skulle ha tagit med mig idag till jobbet, men det gick inte alls som jag hade tänkt mig. Den fastnade i formen så den fick vara kvar hemma...
Jag får väl äta upp den själv ikväll...

Igår gjorde jag rätt god mat om du frågar mig...Jag köpte skinkschnitzel. Bankade ut dem lite och sedan krydda dem lite. Stekte dem och gjorde strips till. Som sås gjorde jag Pepparsås och till det hade jag kokta grönsaker. Supermusigt. Barnen var inte så förtjusta i det...
Så idag har jag det i matlåda, men jag har byt ut stripsen mot makaroner istället. Jag tog resten av såsen till matlådan så nu tror jag att jag har massor av sås...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis!
Hipp hipp hurraaa!!

2008-03-04 @ 11:21:59
URL: http://klingkling.blogg.se
Postat av: Bella

Grattis gumman...hoppas att du får en underbar kväll!!!!

På fredag ska vi fira dig!

2008-03-04 @ 15:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0