Måndag...

...igen. Efter att ha haft en helt underbar helg me besök i Sollentuna hos en 12 veckors bebis och god mat och Melodifestivalen så är man åter igen på jobbet.

Denna dag är jag i Eskilstuna och försöker hjälper studenterna så gott det går. Hittentills (11.10) så har det gårr bra. Jag har inte fått några frågor ännu om var olika saker ligger. Det känns bra...hihi..Tågresan hit var spännande. Det var så mycket folk att vissa fick sitta på golvet eller stå hela resan till Eskilstuna. Tur att man klev på i rätt tid så att man fick sitta ner. Jag försökte mig på att läsa en bok, men det gick inte så bra. Så jag får läsa den innan jag kliver på tåget.

Klippningen blev jättebra. Nu är det upp till mig att fixa till det. Jag hår någ kommit fram till att det måste tvättas varje dag. Och det gjorde jag inte med det långa håret. Men det är bara en vanesak.

Igår hann vi även med ett kalas för en 37 åring och idag ska vi på kalas för en 4 åring. Så det är så på våren för oss. Kalas hela tiden. Men det är kul att gå på kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0