Mannen förlåten igen...

Han fixade världens godaste middag till mig och våra kompisar. Fläskfilé med bacon och vattenkastanjer. Potatis och massor av sås.
Av kompisarna fick jag ett silveruppläggningsfat med massor av godis på och ett silver blockljus. Och på kuvertet till kortet stod det "Grattis 384 månader". Så lite det lät, men det stämde. Skumt...hihi...
Mannen hade ju sagt att vi inte skulle köpa presenter till varandra utan lägga pengar till nåt som vi kan göra tillsammans, men han hade köpt ett nytt Buzz spel. Sportfrågor. Superkul. Svårt att svara på frågorna, men kul.
Han förklarade sig igår när jag frågade varför han inte hade sagt grattis när vi pratade i telefon med att han ville säga det direkt till mig och inte via telefon och det kan jag köpa. Gulliplutt. Så då kan jag inte längre vara sur på honom....

Idag ska jag på stan med min mamma och titta efter klänning till Bröllopet som vi ska på i Maj. Och sedan ska vi även fika. Det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0