Fredag

Härliga fredag. Solen skinner och jag sitter på jobbet. Suck.. Men jag funderar lite lätt på att sluta lite tidigare idag så att jag får hem mina busungar lite gladare kanske... Sen måste jag även när på stan och hämta ut min nummerlapp till Vårruset så jag har sagt att jag ska vara med på.. Suck igen...
Sen är det bara att vara ute i det fina vädret. Undra hur länge J ska vara borta idag. Hoppas att han kommer hem snabbt efter att ha varit till Återbruket med massa skräp från våran källare.. Jippi!!

Imorgon på dan är det först en Nalle Puh föreställning som jag, mamma och barnen ska gå på. Det ska bli spännande och se vad F tycker om det. Sen ska jag med barnen till fam. Karlsson och hem med mamma innan jag åker hem och försöker att fixa till mig inför Bröllopet. Som det ser ut nu så kommer de att få ett helt underbart väder. Jag var in på Aftonbladet och kollade vädret och som det ser ut nu så blir det uppåt 25 grader imorgon.. Nice...Tur att man har en luftig klänning... Sen blir det nog party hela natten lång. Vi får skjuts av Mamma och Pappa i deras Lincoln. Den bilen som vi skulle ha åkt i på vårat bröllop, men som gick sönder på morgonen... Suck igen... Och hem löser det sig säkert på nåt sätt. I värsta fall får vi väl gå hem. Det är ju inte såå långt och det kan vara lite skönt att få gå lite innan man lägger sig efter att druckit lite vin...;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0