Onsdag

Idag ska vi på visning på ett Hyres Radhus. Det ser jättefint ut på bilden, men man ser ju bara planlösningen och ett kort från utsidan av huset. Så det ska bli spännande. Det vore perfekt för oss. 4 sovrum på övervåningen och en liten tomt på baksidan. Balkong och uteplats. Det kan inte bli bättre. Så jag håller tummar och tår för att oss att vi får det. Jag måste anmäla om jag vill ha det senast på måndag och sen ska Mimer göra sitt så då får jag vänta igen.. Hoppas att det går fort med att välja ut vem som får den.

Oj vad det ska slängas saker då. Ena källarförrådet är fullt med saker som ska slängas och säljas, men får vi radhuset så kanske vi ska behålla nåt av det till extra rummet. Vi får se hur vi gör. Först kanske vi ska titta på det och sedan överhuvudtaget få det innan jag möblera huset..hihi... Men det är så kul...

Sen måste vi ragga ihop folk som kan hjälpa oss att flytta och höra med Mamma och Pappa om de har möjlighet att ta barnen då. Det går nog lättare utan dem. I sånt fall får de varsitt rum... Vad jag svamlar nu....

Annars händer det ju inte så mycket i vårt liv just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0