Torsdag

Igår var det grillkväll på ungarnas dagis. Så supermysigt. J hade fixat korv med bröd och Kyckling Pasta Sallad. Barnen sjöng lite och vi gick på Tipspromenad. E fick som vanligt alla rätt på sin tipspromenad. Det var vuxenfrågor och barnfrågor. Det var 12 st frågor och jag och J fick ihop till 7 rätt. Så det var hysat gjort av oss ialla fall... Efter det åkte vi till Sura för att bo vidare i Svärmors hus. Vi har bott där hela veckan och återigen lånat hennes tvättmaskin. Så det har gått i princip dygnet runt och nu är jag ifatt igen. Jag längtar så tills vi ska flytta för att då får jag in tvättmaskin i lägenheten så att jag kan tvätta små saker hemma. Tex strumpor,. trosor, kalsonger och t-shirtar och sedan boka tvättstuga för att tvätta lite större saker. Så det kommer att bli toppen bra...

Idag var jag, J och E för att titta på E´s nya skola. De vet inte vilken grupp hon ska gå i ännu, men vi fick titta på alla 3 avdelningar. De var superfint. Stort och luftigt så det kommer att bli toppenbra vilken avdelning det än blir. Vi fick även träffa fröknarna de verkar också bra. Så nu är det bara att vänta till samma vecka som midsommarafton är. För att då ska vi få vilken grupp hon ska gå i och vilka fröknar hon får.

Idag var jag in på Mimer´s hemsida och såg att lägenheten vi bor i nu ligger ute så att andra kan få söka den. När jag var in vid 12.30 så hade 44 personer anmält sig till den så nu hoppas jag att allt flyter på så att vi kommer ut snabbt och in snabbt i den nya lägenheten.

Nästa vecka drar tentaperioden igång på Högskolan och det börjar kännas att det är mycket att göra. Det är inte det lättaste att hitta tentavakter nu när det är sommar och folk vill göra andra saker, men det brukar lösa sig sägs det så jag litar på det..hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0