Vårruset

Var igår kväll. Och idag känner jag mig ganska nöjd. Jag sprang till Preem macken och sedan gick jag resten runt. Kände själv att jag hade ett bra tempo. Så jag kom in på 46 minuter. Helt ok för att inte ha tränat nåt i år. Men nu vill tjejerna på jobbet att vi ska springa nästa vårrus. Allihopa ska springa då. Ok det är väl bara börja träna..hihi..
Imorse var jag på massage så jag bad henne att massera mina vader efter vårruset. Så när hon började på dem så tyckte jag att det var väl ingenting, men så tog hon i och det gjorde ont. Men jag tänkte för mig själv att det är lika bra att hon får hålla på så blir det bra sen... Och det blev det.

Igår eftermiddag var det även E´s första träning på Fotbollslekis. Hon gjorde nästan mål. Vilken tjej. Så nu ska jag J och hon ut och träna lite fotboll...hihi.. Det gick först mindre bra för V, men han kom igång sen också. Och jag tror att han också tyckte att det var rätt ok. Han skulle fortsätta nästa vecka ialla fall. De är söta de små...

Idag är sista dagen för andra att anmäla sitt intresse till lägenheten vi var och titta på i söndags. Den ligger på Gryta och alldeles perfekt för oss. Så jag ska ringa dem imorgon kl. 8 för att få veta hur det gick för oss. Jag håller båda tummarna och alla tår för att det ska bra för oss....Ungarna skulle få varsitt rum och det var 2 toaletter. Och det kändes att den var större. Så jag hoppas......

Imorgon ska jag lämna barnen redan 6.30 för att hinna med tåget som går 7.35 för att vi har möte i Eskilstuna kl. 8.30. Så det blir en tidig dag för dem, men det gick bra förra gången så borde det göra det imorgon också...Och på fredag är det möte igen i Eskilstuna, men det är inte förrän på eftermiddag så det är bättre...

På lördag är det dags att fira pappas födelsedag. Jag och J har fått hand om Förrätten och efterrätten. Syrran har fått i uppdrag att fixa potatisgratängen så det kommer att bli en toppendag. Nu hoppas jag på fint väder också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0