Fredag.

Gud så skönt att det är fredag igen. Det enda som är tråkigt är att J jobbar hela helgen, men det är bara att köra på. Jag har vant mig vid det nu efter 6 år så... Och imorgon ska E på sitt 3:e kalas sen den 18/8 och denna gång är det Prinsess kalas som gäller. Så imorgon på dan ska vi ut och köpa en prinsess klänning och hon har bestämmt att hon även vill ha peruken till som vi såg för några veckor sedan.. Suck jag kommer att bli ruinerad av alla kalas som hon springer på.. Men det är kul att för att då lär hon ju känna resten av klassen bra. Vi ska göra likadant när hon fyller år. Så det är bra att hon får några bra tips.. Och sen på kvällen har jag bjudit över Fam Karlsson. Jag hoppas att de kan komma....Undra vad jag ska bjuda på för mat. Jag har lite svårt att bestämma mig. Jag velar mellan kyckling och fläskfilé, men jag har ju i och för sig ett tag kvar och bestämma mig på. Så nåt gott blir det ialla fall. Det är så trevligt att man vill bjuda hem folk. Förut var det bara bort jag ville bli bjuden. Det var så pinsamt och tråkigt att bjuda hem folk till oss. Vilken skillnad. Nu måste man inte åka hemifrån varje helg utan vi kan vara hemma också. Lisbeth tyckte att det var ett jättelyft när det gäller lägenheten och det var kul att höra. På söndag sa mamma att vi kanske skulle åka ut med som F säger "Gagganbilen" och fika på Markan i Strömsholm. F tjatade redan imorse att han ville åka Gagganbilen.. Så jag hoppas att vädret är på våran sida och att F inte skricker när vi åker iväg med bilen som han gjorde på Power Meet. Men på Power Meet så gick det bra efter ett tag ungefär samtidigt som Pappa tutade. Då fick han nåt annat att tänka på..hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0