HELG!!!

Äntligen helg... J jobbar, men det får gå ändå. Idag har jag SMS:at ut om ett nytt datum till Inflyttningsgfesten. Typiskt att det inte gick att ordna det föresta datumet. Så nu hoppas jag att alla kan det nya datumet. Samma dag är det kalas för lilla E. Så det blir mycket den dagen. Men då kanske E och F är så trötta när de ska till Mormor och Morfar att de är snälla..hihi... Idag ska jag och barnen åka till barnens hus för att köpa Piratdräkt och present. Undra vad jag ska köpa??? Jag får kolla runt. Sen är det dags för lite kvällsmat och sen efter att F har gått och lagt sig ska jag och E sitta och titta på Doobidoo i soffan och bara mysa. Imorgon på förmiddagen ska vi åka iväg och titta på B när hon spelar på Fotbollens Dag. De ska spela på Gryta så det är alldeles perfekt. Imorgon ska E på Piratkalas. Hoppas att det går bättre denna gång att lämna henne än sist hon var på kalas. Men nu hoppas jag att det inte är några masker me.... Efter kalaset ska vi till Mia och äta mat och fira hennes födelsedag. Hon ska bjuda på Tacos. Mums. På kvällen är det Eurovison Dance..nåt.. Det tänkte jag att ska titta på och rensa de sista kartongerna vi har uppe så att vi blir av med dem. På måndag har I fixat biljetter till Cirkus. Så jag, E, I och V ska gå tillsammans och titta. Undra vad E tycker om det... Hon har ju aldrig varit på det. Men nu går hon ju själv med mig så då kan hon sitta nära mig och hålla mig i handen...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-05 @ 15:45:33
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: sanna

Åh så skönt med helg (:

2008-09-05 @ 15:52:44
URL: http://sannasrum.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0