Hello!

Igår var jag, E, I och V på Cirkus Skratt. Och det var verkligen Cirkus Skratt. Jag hade ont i magen av allt skrattande och ont i armarna efter allt klappande. Så nu har vi övat inför Ladies Night på fredag..hihi... Imorgon är det första dagen på Tentakonferensen som vi har samordnat på jobbet. Det ska bli superkul förutom att behöva stå framför gruppen och prata, men det är väl bara att prata på och hoppas på det bästa. Tur att jag inte har så mycket att säga..hihi... Och på kvällen är det middag och underhållning och på natten ska jag bo på hotel. Det ska bli kul. Och på torsdag är det dags för Hotellfrukost... Mums..På torsdag på förmiddagen kommer Atlas från Gladiatorerna och håller föredrag för oss. Han ska prata om Peppning. Det ska bli kul. Sen på fredag är det äntligen dags för Ladies Night. I år är det Martin Stenmark, Peter Stormare och Henrik Hjelt som ska stå på scen. Och så är det Daniel Da Silva som ska ha inledningen och visa oss lite danssteg. Det kommer att bli en toppenkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0