Underbar höstdag

Jag sitter på mitt rum på jobbet och tittar ut över innegården och ser att det är klarblå himmel och solsken ute. Idag skulle man ha varit ledig och varit ute och gått på tex Björnön och haft med sig en picknick korg och bara varit.. Supermysigt. Men jag får hoppas att det blir en sån helg också. Nog för att vi ska på 30 årsfest, men på dan hoppas jag på fint väder. 30-årsfest... Det ska bli superkul. Det var längesen jag festade tillsammans med G och J och så får jag göra det 2 helger i rad. Antingen så träffas vi ingenting eller så träffas vi som nu 3 helger på raken. Skumt. Måste nog ta tag i det och träffade dem lite oftare. E brukar ju tjata om att hon hon åka ut till W och E. Så det får bli lite mera nu under hösten. Vore mycket bättre om J inte jobbade varanna helg får att då slipper man att stressa iväg till allt och alla de helger han är ledig. Utan kunna sprida ut det.. Men men nån dag så kanske han får ett måndag till fredag jobb... Idag har jag pratat med en läkare om F. För att F´s dagisfröknar tror att han är Laktos känslig så nu ska vi prova att han är utan Mjölkprodukter i 2 veckor för att se om det blir bättre och sen börja igen med det efter 2 veckor och kolla hur han reagerar då. Jag hoppas att det inte är så att han är Laktos känslig...

Kommentarer
Postat av: Linda

här är det trist höstväder :S

2008-09-30 @ 10:17:19
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0