Uppdatering ang helgen...

...Vad säger man om helgen? Den var jobbig, underbar, spännande, rolig, kul för barnen, bra att veta att det funkar med alla barnen. Och jag var inte så slut i söndags som jag trodde att jag skulle vara. Men det har gått superbra. Jag är så impad av alla barnen att de hittade sin plats i helgen. Och I som bara somnade på kvällarna och E och V som låg och prata en stund eller läste tidning innan de somnade. Supermysigt. Trist var bara att J åkte och jobba igår (söndag) och la sig redan kl. 20 i lördags, men jag mös med de stora barnen i soffan och titta på Tv. Så det gick bra. Igår åkte jag över med I och V till fam K och de var så glada när de fick kramas med I och H. Kul att se. Sen var det full fart igen med att leka. F somnade i soffan framför TV ho Fam K. Söting. På kvällen var det dags för ett Lingon och Blåbärs Party. De har så mycket fint. Man kan tyvärr inte handla allt, men jag handlade 2 st fuskpolosar till barnen att ha under vinter. Jag har haft sådana förut till barnen och de är helt underbara. Jag anmälde att jag ville ha ett party hemma så I det är bara att boka in dig så du kommer..hihi...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jahapp, ett demo till att lägga i kalendern... Det ska vi väl försöka ordna ler

2008-09-03 @ 19:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0