Måndag 6/4

Åhh vilken underbar helg. I fredags var vi hos Mamma och Pappa och åt Paj. Mums. Barnen lekte ute och vi satt på Altan och prata. I lördags var jag och barnen på Handbolls match. Therese´s lag var upp och spelade i Irsta Blixten och den matchen vi tittade på vann de. Superduktiga tjejer. Måste höra med Pernilla hur det gick sen. Efter det åkte vi hem och åt lite lunch för att sedan kl. 15 lämna barnen hos Kusinerna. Sen hem och fixa i ordning oss för att åka ut till Skultuna och gå på 30-årsfest. Det var en salig blandning av folk. Det var superkul. De bjöd på Tacos och vin till maten. Så det blev party hela kvällen fram till kl. 2 när jag drog mig till sängen, men satt Jani, Petra och Hanna kvar uppe och prata lite. Så jag tycker att det blev en lyckad kväll. Dagen efter så var vi kvar en stund och åt frukost och pratade lite innan vi åkte hem och fick hem barnen....På kvällen gick jag och E en promis till affären och sen gick jag och F till Pizzerian för att handla mat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0