Onsdag 29/4

Idag känns livet jättetråkigt... Fått besked att jag inte får vara kvar och att jag inte får ut min semester i pengar utan de vill helst att jag tar ut dem i dagar.. Och hur ska det gå till om jag får fråga. Jag vill ju ha semester med min familj och inte innan och tar jag semester så måste ju barnen också ta det och då missar ju tjejen massor i skolan... Det funkar ju inte...Så jag ska ha ut semestern i pengar och inte dagar... Men i morgon är det ialla fall Valborg och jag slutar redan 14.00 och jag har lovat tjejen att vi ska cykla imorgon så det är väl bara att sätta sig på cykeln och cykla. På kvällen ska vi till Sura och fira Valborg där. Det ska bli mysigt...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan!

Jag har startat en ny webbshop där jag bland annat säljer kläder med min egen design på trycken, pins m.m.



Och nu undrar jag om du skulle vilja sätta in en länk på din blogg till min webbshop . Som tack kommer du få en liten presen helt GRATIS från min kolection hemskickad till dig.



Maila vid intresse

[email protected]



MVH

Amanda

http://www.amandalarsson.se

[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0