Tisdag14/4

Så var Påskhelgen slut... Den har varit helt underbar. I fredags cyklade jag och barnen ner på stan för att upptäcka att de inte öppnade förrän kl. 12 och vi var nere kl. 10 så jag förslog att vi skulle cykla ut till Hälla istället och det gjorde vi. E gnällde inte en gång på vägen ut. Ute på Hälla så fikade vi och handla lite på Maxi. Sen cykla vi hem, men när vi kom till Guldkullen så orkade E inte längre utan börja gnälla och ville att J skulle komma och hämta henne, men efter lite övertalning så cyklade hon på ialla fall. Så duktig hon var. Hon trampade och trampade medans jag bara rullade ifrån henne..hihi... Sen på kvällen var vi på kalas hos Ingela. I lördags så cyklade jag och barnen till Coop medans J åkte rollerblades. Det gick riktigt bra för J. Sen på kvällen var vi till Mamma och Pappa för att fira påsk. Mycket mat och godis... Och barnen lekte ute på gården... I söndags hade vi rensning av förrådet och tvättning på schemat. På eftermiddan på syrran över och barnen fick leka lite... I måndags så åkte vi över till fam Karlsson och lekte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0