Torsdag 2/4

Igår var vi på 30-års middag. Det var en planka från ICA Ettan. Supergod. Rostbiff, kyckling, salami, potatissallad, m.m. Och till efterrätt fick vi jordgubbstårta. Idag på jobbet ska vi äta Smörgåstårta och välkomna 2 nya arbetskamrater. Men på lördag är det 30-årsfest. Vi har fixat barnvakt så det ska bli såå kul. Och inte nog med det så verkar våren ha kommit till stan. Jag kände att jag hade på mig lite mycket kläder på mig igår. Jag kom ut med vinterjackan och ute satt det en tjej i linne... Suck. Nu är det dags att leta reda på sin vårjacka och lägga undan vinterjackan och skor. Nya skor måste jag hitta också.. Suck...Och en plånbok och en väska.. Åhh vad listan blev lång nu. Det är tur att ungarna får nya jacka nästa lördag och förhoppningsvis finns det vårskor i lådan så att barnen har det.... Och klantiga jag klippte mig i handen idag.. Suck.. Det kom otroligt mycket med blod, men jag kunde stoppa det med papper... Så jag lever än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0