Torsdag 9/4

Äntligen är påsken här och man får vara lite ledig.. Idag slutar vi kl. 14 på jobbet. Helt underbart....Efter att jag har hämtat barnen ska vi hem till Pernilla och umgås lite. J jobbar i natt så det är roligare för oss alla om vi är ute lite... Imorgon är det dags för kalas hos fru K. Det ska bli gott me lite fika...Hoppas att hon gillar våran present som hon kommer att få. Kan ju tyvärr inte än skriva vad det är, men på tisdag kan jag berätta mera...;o) På lördag är det dags för årets påskbord. Först ska barnen få springa runt i huset hos Mamma och Pappa och leta efter sina påskägg. Undra om systerdottern fixar det. Annars så får väl nån av oss vuxna gå runt med henne. Sen väntar som sagt påskbordet. Jag längtar redan nu. Det brukar vara helt underbart gott. Och så lite godis på det så mår man som en drottning... Sen på söndag är det tvättning som gäller. Som tur ska vi "bara" tvätta handdukar för resten av tvätten har jag hållit undan nu så det känns superbra... Och på måndag ska J jobba på natten så undra om vi hittar på nåt tillsammans på dan eller om han måste sova hela dan för om det är så då drar jag med barnen hemifrån.. GLAD PÅSK TILL ER ALLA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0